

Workshop: Jak měřit výsledky v on-line marketingu
-
21. 5. 2024/ Úterý /
17:00–19:00
-
Živá akce
-
200,-
Startup
Získejte klíčové dovednosti pro měření výsledků v online marketingu.
Pro koho?
Workshop je určen pro začátečníky v oblasti digitálního marketingu, kteří chtějí pochopit základy měření úspěšnosti svých online kampaní. Tato přednáška nabídne cenné informace a praktické rady, jak efektivně měřit a optimalizovat své online marketingové aktivity.
- Základní principy sledování a analýzy klíčových ukazatelů
- Konverzní poměr, návratnost investic
- Správné nastavení cílů a výběr správných metrik
- Využití základních analytických nástrojů
- Zlepšení marketingových strategií a maximalizace výsledků
Akcí vás provede:

Mgr. Michal Ševčík, MSc.
Specialista v On-line marketingu
Specialista digitálního marketingu a spolumajitel Agentury MarketingPPC. S podnikateli a majiteli firem staví marketingové strategie pro lepší viditelnost v on-line světě i mimo něj. Agentura MarketingPPC se od roku 2013 soustředí převážně na následující marketingové oblasti a kanály: PPC reklamy (Google Ads, Sklik, Sociální sítě), propagace na zbožových srovnávačích, E-mailingové kampaně, SEO & Link building, Expanze do zahraničí a Komplexní marketingové strategie. V roce 2016 rozšířila svou činnost a věnuje se i tvorbě nástrojů a algoritmů pro automatizaci správy marketingových kampaní, včetně zakázkového vývoje.
