Workshop: Jak měřit výsledky v on-line marketingu

  • Datum
    21. 5. 2024
    / Úterý /
  • V kolik? 17:00–19:00
  • Datum

    Živá akce

  • Datum
    200,-

Startup

Získejte klíčové dovednosti pro měření výsledků v online marketingu.

Pro koho?

Workshop je určen pro začátečníky v oblasti digitálního marketingu, kteří chtějí pochopit základy měření úspěšnosti svých online kampaní. Tato přednáška nabídne cenné informace a praktické rady, jak efektivně měřit a optimalizovat své online marketingové aktivity.

  • Základní principy sledování a analýzy klíčových ukazatelů
  • Konverzní poměr, návratnost investic
  • Správné nastavení cílů a výběr správných metrik
  • Využití základních analytických nástrojů
  • Zlepšení marketingových strategií a maximalizace výsledků

Akcí vás provede:

Mgr. Michal Ševčík, MSc.

Mgr. Michal Ševčík, MSc.

Specialista On-line marketing

Specialista digitálního marketingu a spolumajitel agentury MarketingPPC. S podnikateli a majiteli firem staví marketingové strategie pro lepší viditelnost v on-line světě i mimo něj.
 Agentura MarketingPPC se od roku 2013 soustředí převážně na následující marketingové oblasti a kanály: PPC reklamy (Google Ads, Sklik, Sociální sítě), propagace na zbožových srovnávačích, E-mailingové kampaně, SEO & Link building, Expanze do zahraničí a Komplexní marketingové strategie. V roce 2016 rozšířila svou činnost a věnuje se i tvorbě nástrojů a algoritmů pro automatizaci správy marketingových kampaní, včetně zakázkového vývoje.

Not loaded
Koupit vstupenku
Kontakt
Chci na akci
Spojte se s námi
Další kontakty →

Provozovatelem webu je společnost TECHNOLOGICKÉ CENTRUM Hradec Králové z. ú., která jako správce osobních údajů používá na těchto internetových stránkách cookies za účelem zvýšení uživatelského komfortu, analýze návštěvnosti i přesnějšímu cílení reklamy. Více informací naleznete zde:

Přizpůsobit cookies
Odmítnout všechny
Přijmout všechny