Marketingová analytika je dnes hodně skloňované téma v marketingu. Málokdo však dobře zná její možnosti a jak ji v praxi využít. Na bezplatném semináři si ukážeme, jak najít hodnotu v interních datech, jaké analýzy se vyplatí dělat, která KPI jsou neocenitelná pro řízení firmy. Dále jak pracovat s daty v marketingových nástrojích a zvýšit si tím obchodní přínos. Chcete znát, co se skrývá za pojmy segmentace, CLV, ETL, prediktivní analytika, behaviorální cílení a mnoho dalšího?
Seminář je určen pro CEO, CMO, majitelé e-shopů a marketingové specialisty. Úroveň znalostí o analytice: začátečníci.
Přednášející: Jan Kadleček
Honza pracuje jako Senior Consulant v Marketing BI. Svoji cestu začal jako webový analytik, postupně se propracoval až na výkonnostního marketingového stratéga, kde pochopil, že největší cena je v datech. Dnes pomáhá desítkám předních tuzemských firem, jak co nejefektivněji řídit svůj marketing a busines na základě dat.
PŘIHLÁSIT SE NA AKCI