Jaké jsou základní kanály on-line marketingu? Jak správně využít reklamu v on-line světě, jaké faktory ji ovlivňují a jak s nimi můžeme následně pracovat?
Pojďte se s námi podívat pod pokličku tohoto fenoménu a odkrýt tak nejčastější mýty v on-line reklamě.
Lektor, Mgr. Michal Ševčík
Michal je specialistou digitálního marketingu a spolumajitelem agentury MarketingPPC. S podnikateli a majiteli firem staví marketingové strategie pro lepší viditelnost v on-line světě i mimo něj.
Agentura MarketingPPC se od roku 2013 soustředí převážně na následující marketingové oblasti a kanály: PPC reklamy (Google Ads, Sklik, Sociální sítě), propagace na zbožových srovnávačích, E-mailingové kampaně, SEO & Link building, Expanze do zahraničí a Komplexní marketingové strategie. V roce 2016 rozšířila svou činnost a věnuje se i tvorbě nástrojů a algoritmů pro automatizaci správy marketingových kampaní, včetně zakázkového vývoje.
PŘIHLÁSIT SE NA AKCI