Marketing kreativně
Kurz „Marketing kreativně“ je rozdělen do dvou částí. Je určen jak jednotlivcům, tak zástupcům značek. Romča na něm moc ráda uvidí lidi, kteří jsou otevření novým věcem, především pak těm, kteří chtějí popustit uzdu své kreativity.
WORKSHOP JE KAPACITNĚ NAPLNĚN, DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ!
V první části vás seznámí s komunitním a obsahovým marketingem. Popíše vám jeho specifika a upřesní rozdíly a vztahy mezi kreativním a výkonnostním marketingem. Poví vám, k čemu pro vás může být přínosný a kam vás, či vaši značku dovede, budete-li všechno dělat dobře. Bude to o osobní značce i firmě a jejich prezentaci na sociálních sítích, portfoliu, webu, v newsletteru, blogu atd.
Romana Marie Jokelová
Komunitnímu marketingu a komunikaci, potažmo brand buildingu se věnuje již více jak deset let. Svůj první lovebrand vybudovala v době, kdy se sociální sítě teprve rozjížděly a komunity žily z face2face komunikace. Díky práci pro Fujifilm ČR se dostala na dráhu freelancerky pomáhající brandům i jednotlivcům ke zviditelnění. Dříve spolupracovala se značkami jako Centrum FotoŠkoda, Skinners, Cewe, či Nakladatelství MOBA. Několik let byla redaktorkou fotomagazínu Aktuálně.cz, FotoVideo a AFOP, pro který navíc vedla kurzy marketingu pro kreativce. V současné době spolupracuje s rallye jezdcem Martinem Macíkem, KvalitniFotky.cz a Peak Design CZ & SK.
https://www.linkedin.com/in/romanamariejokelova/
http://www.instagram.com/romana_marie_diary