Webinář: Time management firem v době home office

Akce již proběhla
26.4.2021 15:00 online webinář

Dnešní doba přináší radikální změny – než se situace ustálí, tak jsou zde nové změny často rychleji, než si stihneme zvyknout na ty předchozí… Ve firemním prostředí to znamená přechod na home office u řady pozic a s tím rostoucí náročnost managementu, který časem přerůstá ve stress z hořících termínů. Projektové řízení čelí novým výzvám, na které staré metody time managementu prostě nestačí… Naučte se našem novém webináři, jak se v současné době správně orientovat a uchovat si ve firmě smysluplný time management, který garantuje efektivní výkon zaměstnanců v týmu!

Přínosy školení:

  • Naučíte se stanovit smysluplně priority úkolů a efektivně řídit čas osobní i pracovní
  • Pochopíte, jak udělat analýzu současného využívání svého času a identifikaci ztrátových faktorů
  • Získáte praktické a konkrétní návody, jak efektivně šetřit svůj čas v práci i doma
  • Poznáte vyzkušené software nástroje, které umožní dostat čas pod kontrolu
  • Objevíte nové metody, jak zlepšit organizaci práce i svůj výkon a výkon celého týmu

Přednáší – Vít Baloušek, lektor a konzultant, marketér GoodIdeas.cz.

 

PŘIHLÁSIT SE NA AKCI