Schůzky s klienty patří mezi nejdůležitější aktivity obchodníků a nezáleží na tom, zda se jedná o schůzky s potenciálními nebo stávajícími klienty. V obou případech bychom měli dodržovat určité zásady, které nám pomohou nejen v přípravě schůzky, ale především v jejím vedení.
Schůzka může být skutečně mocným nástrojem obchodníka v jeho obchodním snažení, tak pojďme společně diskutovat otázky typu:
o Jak se připravit na schůzku?
o Jak efektivně získávat potřebné informace?
o Jak navrhovat vhodná řešení?
o Co by měly obsahovat dohodnuté závazky?
Taky projdeme důležité téma zvládání námitek zákazníka.
Lektor: Jaroslav Salva se před časem vydal na cestu mentora s cílem pomáhat lidem a organizacím v jejich rozvoji. K tomu využívá zkušenosti, které načerpal za více jak 21 let práce na různých manažerských pozicích jak v malých českých společnostech tak i ve velkých amerických korporacích. Více o lektorovi zde.
PŘIHLÁSIT SE NA AKCI