Webinář: Schůzky s klienty – příprava, realizace a zvládání námitek

Akce již proběhla
2.6.2021 15:00 - 17:00 online webinář

Schůzky s klienty patří mezi nejdůležitější aktivity obchodníků a nezáleží na tom, zda se jedná o schůzky s potenciálními nebo stávajícími klienty. V obou případech bychom měli dodržovat určité zásady, které nám pomohou nejen v přípravě schůzky, ale především v jejím vedení.

Schůzka může být skutečně mocným nástrojem obchodníka v jeho obchodním snažení, tak pojďme společně diskutovat otázky typu:

o    Jak se připravit na schůzku?

o    Jak efektivně získávat potřebné informace?

o    Jak navrhovat vhodná řešení?

o    Co by měly obsahovat dohodnuté závazky?

Taky projdeme důležité téma zvládání námitek zákazníka.

Lektor: Jaroslav Salva se před časem vydal na cestu mentora s cílem pomáhat lidem a organizacím v jejich rozvoji. K tomu využívá zkušenosti, které načerpal za více jak 21 let práce na různých manažerských pozicích jak v malých českých společnostech tak i ve velkých amerických korporacích. Více o lektorovi zde.

PŘIHLÁSIT SE NA AKCI