Říkáte si, že nejsou lidi a když už jo, tak jim jde jen o peníze? Přijde Vám neetické někoho přetahovat? Pojďme se společně podívat na to, jak jdou věci dělat jinak, tak aby u Vás lidé chtěli pracovat proto jací jste a jaké hodnoty představujete.
Z workshopu si odnesete: Ucelený a konkrétní vlastní plán, jak postupovat při budování dobré značky zaměstnavatele ve vaší společnosti. Získáte náhled na vaši firmu z pohledu uchazečů, současně si vyjasníte kroky, které povedou k tomu, abyste vaše vysněné uchazeče zaujali a přivedli do vaší firmy.
Program:
• víte, kdo jsou vaši uchazeči a kdy, kde a jak je můžete oslovit?
• jak cílit na vhodné kandidáty právě pro vaši firmu – a jak je vlastně zaujmout,
• ukážeme si vhodné nástroje a postupy k oslovení uchazečů,
• vytvoříte si vlastní marketingový mix pro typického kandidáta,
• ukážeme si, co je princip budování značky – čím se liší od tradičního standardního marketingu,
• po celou dobu bude probíhat vaše praktická příprava firemních aktivit na míru vašim podmínkám – postup, metody, harmonogram.
Workshopem provede Jáchym Důjka.
PŘIHLÁSIT SE NA AKCI