15 rokov skúseností v jednej prezentácii.
Od nastavovania konceptu novej značky po insighty a ukážky konkrétnych kampaní, ktoré spája
to, že fungovali.
Michal Pastier je fanoušek festivalu Burning Man, spolumajitel a kreativní ředitel reklamní agentury
Zaraguza a branding studia GoBigname. Zaraguza se stala nejkreativnější agenturou v SR a ČR podle
YouTube, získala zlatou Euro Effie za nejefektivnější reklamní kampaň v Evropě a Grand Prix za
nejlepší profil na sociálních sítích v ČR. Michal byl zařazen mezi Top 100 evropských inovátorů podle
Google a Financial Times. Dostal se i na titulku magazínu Forbes Slovensko jako vítěz kategorie
Byznys 30pod30. Je také nejmladším držitelem prestižního ocenění FILIP za výjimečný přínos
slovenské reklamě. Věří v sílu spojení dat a kreativity, proto se věnuje i společnosti Exponea, která
patří mezi nejrychleji rostoucí SaaS firmy na světě v oblasti marketingové automatizace a pokročilé
datové analytiky s využitím A.I. Pravidelně přednáší na konferencích a univerzitách. Žije v Bratislavě.